EMO

View previous topic View next topic Go down

EMO

Post  mafia555 on Wed Jul 16, 2008 9:43 am

Emosi rupa-rupanya mendatangkan kesan-kesan tertentu kepada tubuh kita..




EMOSI & KESANNYA



Kondem Orang - Pengerasan ateri dan sakit tekak



Domineering, menguasai, menganiaya -Sakit belakang



Cynical, sindiran - Bongkok



Menahan marah, memendam rasa - Sakit semua bahagian belakang



Menanggung masalah sendiri/orang lain - Lenguh bahagian belakang



Menyimpan rahsia pahit, tidak memaafkan, - Kanser cemburu, kebencian,

Amalan sikap negatif, menyimpan sesuatu - Sembelit



Menyampah kepada seseorang - Batuk



Kerakusan kasih - Jantung dan paru-paru



Minda yang tiada tolak ansur - Sakit sendi



Memendam emosi - Sakit pinggang



Kekesalan - Hati (liver)



Ketegangan emosi - Tengkuk tegang



Penyedih, terkejut, ketakutan, kegembiraan - Pankreas



Komplen - Organ seks



Dendam - Gastrik


mafia555
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 51
Age : 36
Location : KL
Job/hobbies : tengok motor
Registration date : 2008-06-26

Back to top Go down

Re: EMO

Post  Mucup on Wed Jul 16, 2008 1:48 pm

x paham ehehhe..tapi aku baca 3 kali baru paham Twisted Evil Twisted Evil

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: EMO

Post  eazybuG on Wed Jul 16, 2008 5:31 pm

Itu la Mucup...., dulu cikgu suruh belajar seni lukis, ponteng..!! Sekarang dah tak paham.. Razz

_________________
MAIN MOTO > TIDO MOTO > = MAT MOTO

eazybuG
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 1324
Age : 46
Location : Subang Jaya
Job/hobbies : Motor..Motorcycle..Motorcyclist.
Registration date : 2008-01-07

Back to top Go down

Re: EMO

Post  mafia555 on Thu Jul 17, 2008 9:38 pm

eazybuG wrote:Itu la Mucup...., dulu cikgu suruh belajar seni lukis, ponteng..!! Sekarang dah tak paham.. Razz

Twisted Evil ada lukisan ker atas tu... aku lagi la tak paham

mafia555
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 51
Age : 36
Location : KL
Job/hobbies : tengok motor
Registration date : 2008-06-26

Back to top Go down

Re: EMO

Post  eazybuG on Fri Jul 18, 2008 1:40 pm

mafia555 wrote:
eazybuG wrote:Itu la Mucup...., dulu cikgu suruh belajar seni lukis, ponteng..!! Sekarang dah tak paham.. Razz

Twisted Evil ada lukisan ker atas tu... aku lagi la tak paham

Ko pun satu Mafia, dulu cikgu suruh belajar Geografi, tak nak, pastu......ko pun sama tak paham..... Very Happy Very Happy

_________________
MAIN MOTO > TIDO MOTO > = MAT MOTO

eazybuG
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 1324
Age : 46
Location : Subang Jaya
Job/hobbies : Motor..Motorcycle..Motorcyclist.
Registration date : 2008-01-07

Back to top Go down

Re: EMO

Post  daeim on Fri Jul 18, 2008 4:18 pm

dah sume x paham...abis tu...apa yg korang paham..? cuba bak mai cite sket..

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: EMO

Post  eazybuG on Fri Jul 18, 2008 6:30 pm

daeim wrote:dah sume x paham...abis tu...apa yg korang paham..? cuba bak mai cite sket..

-daeim-

Aku paham apa yang korang takpaham, cuma aku tak paham kenapa korang tak paham...... Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
MAIN MOTO > TIDO MOTO > = MAT MOTO

eazybuG
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 1324
Age : 46
Location : Subang Jaya
Job/hobbies : Motor..Motorcycle..Motorcyclist.
Registration date : 2008-01-07

Back to top Go down

Re: EMO

Post  daeim on Fri Jul 18, 2008 10:46 pm

dahtu...mcm mana nak paham sbb pemahaman aku x sama dgn pemahaman korang sbb apa yg korang x paham x sama dgn apa yg aku paham sedangkan kadar pemahaman itu adalah sama dengan pemahaman seorang budak lelaki baligh.

hehehhe...ada paham?

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: EMO

Post  eazybuG on Sat Jul 19, 2008 6:06 pm

daeim wrote:dahtu...mcm mana nak paham sbb pemahaman aku x sama dgn pemahaman korang sbb apa yg korang x paham x sama dgn apa yg aku paham sedangkan kadar pemahaman itu adalah sama dengan pemahaman seorang budak lelaki baligh.

hehehhe...ada paham?

-daeim-

Hahaha.....aku rasa ko tak paham apa yang aku paham atau ko saja buat tak paham walhal ko paham apa yang ko sepatutnya paham sebab dari pemahaman aku, ko saja berlakon buat tak paham. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

_________________
MAIN MOTO > TIDO MOTO > = MAT MOTO

eazybuG
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 1324
Age : 46
Location : Subang Jaya
Job/hobbies : Motor..Motorcycle..Motorcyclist.
Registration date : 2008-01-07

Back to top Go down

Re: EMO

Post  Sponsored content Today at 9:37 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum