Projek aku dah nak siap..

Page 6 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  daeim on Mon May 04, 2009 2:47 pm

yaaa..kenyataan harus diterima...heheehe...gimme oil bebeh...i cannon tahan anymore...ahh...ahhh

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  antu_ride on Mon May 04, 2009 10:09 pm

jom la ride oooiii......asik sembang jer....elkekkekeke

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  daeim on Tue May 05, 2009 11:40 am

biasa la...aku nie kan sembang je...apa brg nak g ride nie..ekekekeke...

jom jom ride

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  Mucup on Tue May 05, 2009 4:25 pm

takyah bawa barang mat daeim,kita gi ride kosong jer..

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  eazybuG on Tue May 05, 2009 10:13 pm

Mucup wrote:takyah bawa barang mat daeim,kita gi ride kosong jer..

Har har har.....mu ni gak mucup.....mace chok beto laaa.... Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
MAIN MOTO > TIDO MOTO > = MAT MOTO

eazybuG
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 1324
Age : 46
Location : Subang Jaya
Job/hobbies : Motor..Motorcycle..Motorcyclist.
Registration date : 2008-01-07

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  antu_ride on Tue May 05, 2009 10:27 pm

jenih sodek....ekkekeke....

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  eazybuG on Wed May 06, 2009 12:55 am

Kheto ggalo pung ado jugok..... Very Happy

_________________
MAIN MOTO > TIDO MOTO > = MAT MOTO

eazybuG
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 1324
Age : 46
Location : Subang Jaya
Job/hobbies : Motor..Motorcycle..Motorcyclist.
Registration date : 2008-01-07

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  Mucup on Wed May 06, 2009 11:21 am

begapo namo gak.... yg duk geger tur...

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  eazybuG on Wed May 06, 2009 11:57 am

Mucup wrote:begapo namo gak.... yg duk geger tur...

Gege laaa............ kheto ggalo nok taroh tanoh...... huhuhu.. Razz

_________________
MAIN MOTO > TIDO MOTO > = MAT MOTO

eazybuG
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 1324
Age : 46
Location : Subang Jaya
Job/hobbies : Motor..Motorcycle..Motorcyclist.
Registration date : 2008-01-07

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  antu_ride on Wed May 06, 2009 3:35 pm

jom la ari sabtu ni korang dtg melawat aku kat temerloh nih....bwk la hamper ker...ekkekekke....

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  daeim on Wed May 06, 2009 4:16 pm

heheheh..ko la turun KL melawat kwn2 kat sini...amacam..?

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  eazybuG on Wed May 06, 2009 6:31 pm

antu_ride wrote:jom la ari sabtu ni korang dtg melawat aku kat temerloh nih....bwk la hamper ker...ekkekekke....

Pade kok mbbak tumo dohhhhh..... Smile

_________________
MAIN MOTO > TIDO MOTO > = MAT MOTO

eazybuG
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 1324
Age : 46
Location : Subang Jaya
Job/hobbies : Motor..Motorcycle..Motorcyclist.
Registration date : 2008-01-07

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  kunan on Thu May 07, 2009 11:43 am

asyik suruh melawat nko je....aku ni takde org nak melawat, tak heboh pong..kekekeke.. Very Happy

kunan
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 445
Age : 43
Location : Dulu puchong, lor ni kb
Job/hobbies : Lepak and ride
Humor : pelik-pelik
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  Mucup on Thu May 07, 2009 12:05 pm

ko org ah dtg melawat aku..aku tgu korang datang melawat tau... Laughing

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  eazybuG on Thu May 07, 2009 1:20 pm

Dahhhh......cerita pasal melawat pulak dahhh........ Very Happy

_________________
MAIN MOTO > TIDO MOTO > = MAT MOTO

eazybuG
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 1324
Age : 46
Location : Subang Jaya
Job/hobbies : Motor..Motorcycle..Motorcyclist.
Registration date : 2008-01-07

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  azie. on Thu May 07, 2009 9:59 pm

hai semua..
kelakarnya u all..
suka wat PENYELEWENGAN tajuk dari tajuk yang asal.... Wink

antu mana??
senyap jerk...
atau antu tengah bz wat projek... Very Happy

azie.
Guest


Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  Mucup on Fri May 08, 2009 10:37 am

kita org memang camni ah selalu cik buaya,memang gini x leh kata apa,kan salah kata kena jahit mulut ekekeke

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  azie. on Sat May 09, 2009 2:09 pm

Mucup wrote:kita org memang camni ah selalu cik buaya,memang gini x leh kata apa,kan salah kata kena jahit mulut ekekeke


saper tukang jahit mulutnya??? Cool

azie.
Guest


Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  antu_ride on Sat May 09, 2009 10:04 pm

yang slalu menjahit skrg ni mat daeim..sbb tu dia xnk gi ride ngn kitaorg..ekeke

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  daeim on Mon May 11, 2009 10:39 am

hehehe...ntahnya...x siap2 lagi baju yg tgh dijahit nie..lama toi ambil masa nak siap..ekekek..

ampeh ko antu!!

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  Mucup on Mon May 11, 2009 12:37 pm

mu jahit apa mat daeim,sampai skrg lum lagi siap2..baju untuk di bawa ke siam ker..jenis kalis peluru ker eheheh Laughing

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  daeim on Mon May 11, 2009 12:46 pm

a'a...hehehee..jenis kalis peluru...siam kan skrg nie tgh tembak2 je...kot2 la ada peluru sesat kena kat aku..so x lut laa...ekekeekek

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  antu_ride on Mon May 11, 2009 3:16 pm

ingat jahit baju kalis minyak...ekkekekke....

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  daeim on Mon May 11, 2009 4:03 pm

baju tu sesuai semasa musim mengurut di Kanchanaburi jerk...ekekekek...ampeh ko antu

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  eazybuG on Mon May 11, 2009 10:38 pm

Dahhh.......bab menjahit pulak.... scratch scratch scratch

_________________
MAIN MOTO > TIDO MOTO > = MAT MOTO

eazybuG
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 1324
Age : 46
Location : Subang Jaya
Job/hobbies : Motor..Motorcycle..Motorcyclist.
Registration date : 2008-01-07

Back to top Go down

Re: Projek aku dah nak siap..

Post  Sponsored content Today at 1:57 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum