motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  antu_ride on Sat Jun 06, 2009 10:22 pm

korang tengokla moto ni...memang totally haram....ader berani ke korang naik? ekekekeke.....




antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  Rinaz on Mon Jun 08, 2009 10:16 am

wow motor H1N1 tur ehehehe...

_________________
SeMuA yG TeRjAdI bIaRlAh tErJaDi....hAdApI dGn SeNyUmAn dAn JiWa Yg tEnAnG....

Rinaz
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 629
Age : 38
Location : Putrajaya
Job/hobbies : Ape-ape aje
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  daeim on Mon Jun 08, 2009 1:55 pm

diharamkan oleh PPIM gak nie...ekekekeke

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  Mucup on Mon Jun 08, 2009 3:54 pm

ini lah di nama kan motor babi...

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  daeim on Mon Jun 08, 2009 5:09 pm

hehehehe...ape nie ckp x elok2 nie mucup...iskhhhh....

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  Mucup on Mon Jun 08, 2009 5:49 pm

laa salah ke daeim aku sebut,kalau salah mu tolong betolkan lah ekekekke

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  daeim on Mon Jun 08, 2009 7:32 pm

khinzir laa...kan ayu n sedap bunyinye...ekekekek

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  antu_ride on Tue Jun 09, 2009 2:56 pm

baik puyuh la...pada babi....ekekekke....

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  daeim on Tue Jun 09, 2009 3:54 pm

puyuh oh puyuh

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  Mucup on Tue Jun 09, 2009 5:24 pm

harap puyuh leh terbang jauh ah nanti...jgn patah sayap sebelum terbang..

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  daeim on Tue Jun 09, 2009 7:59 pm

patah sayap bertongkat dagu...patah dagu bertongkat gigi

hehehehe

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  antu_ride on Tue Jun 09, 2009 11:37 pm

ader saper2 ke yg nak merasa patah gigi?ekekekkeke.....

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  Rinaz on Wed Jun 10, 2009 10:06 am

ada..ada abg daeim kot ehehehe

_________________
SeMuA yG TeRjAdI bIaRlAh tErJaDi....hAdApI dGn SeNyUmAn dAn JiWa Yg tEnAnG....

Rinaz
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 629
Age : 38
Location : Putrajaya
Job/hobbies : Ape-ape aje
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  daeim on Wed Jun 10, 2009 12:07 pm

hehehehe...patah gigi susu ke.?

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  azie on Wed Jun 10, 2009 5:25 pm

patah gigi,pakai la gigi palsu.... Very Happy Very Happy

azie
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 432
Age : 35
Location : Ipoh mali tarak sombong....
Job/hobbies : Ride...dan apa2 je lah yang best...
Registration date : 2009-05-12

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  antu_ride on Wed Jun 10, 2009 5:28 pm

best jgk...gigi palsu boleh bukak masa nak nyanyi....ekekekek....

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  azie on Wed Jun 10, 2009 5:40 pm

sekarang kan dah moden..ada gam untuk gigi palsu....
tak yah nak bukak2 lagik dahhh... Laughing Laughing

azie
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 432
Age : 35
Location : Ipoh mali tarak sombong....
Job/hobbies : Ride...dan apa2 je lah yang best...
Registration date : 2009-05-12

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  Mucup on Wed Jun 10, 2009 5:57 pm

antu_ride wrote:best jgk...gigi palsu boleh bukak masa nak nyanyi....ekekekek....

kalau bukak gigi x la terasa sangat tajamnya ehehhee..kena gusi cepat siap nyanyinya ehehehe jgn jadi cam daeim 3 minit aja udah ler ekekek

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  antu_ride on Wed Jun 10, 2009 6:11 pm

macam ader pengalamang jer abg mucup....ekekekeke...

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  daeim on Wed Jun 10, 2009 9:33 pm

iskhh..apa yg korang forumkan nie..? iskhhh...iskhhhh

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  Mucup on Mon Jun 15, 2009 10:21 am

berbalik pada tajuk asal la wei,motor yg di haramkan oleh JPJ,ada lagi ker jenis2 motor yg di haram kan.. Twisted Evil

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  daeim on Mon Jun 15, 2009 11:55 am

puyuh yg telah di ubahsuai menjadi punai

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  antu_ride on Mon Jun 15, 2009 8:18 pm

nanti wa cari....ekekkeke....

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  mabukrider on Mon Jun 15, 2009 8:20 pm

antu_ride wrote:nanti wa cari....ekekkeke....

cari buat apa lagi... hok sadai dpan umah mu 2 menatang apa heheeheh

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  daeim on Mon Jun 15, 2009 8:21 pm

menatang punai ke puyuh..?

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: motosikal yang di haram kan oleh jpj malaysia...

Post  Sponsored content Today at 1:59 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum