kecantikan wanita

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: kecantikan wanita

Post  mabukrider on Thu Jul 09, 2009 8:13 pm

smoga daeim slamat dri pnahan petir... amin heheheh

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  Mucup on Fri Jul 10, 2009 5:33 pm

daeim memang cam gitu,xder istilah haram bg dia..ekekekke..makhruh pun dia tak tahu

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  azie on Fri Jul 10, 2009 6:25 pm

kecantikan wanita..
tapi citer petir la..itu la ini laa
pelik sungguh..

azie
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 432
Age : 35
Location : Ipoh mali tarak sombong....
Job/hobbies : Ride...dan apa2 je lah yang best...
Registration date : 2009-05-12

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  daeim on Fri Jul 10, 2009 6:51 pm

kecantikan wanita akan dinilai time pepagi..bangun pagi je tgk..cantik ke tak...

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  mabukrider on Fri Jul 10, 2009 7:09 pm

kalu stim kira cntik lah 2 heheeheh

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  daeim on Mon Jul 13, 2009 1:53 pm

kalau stim tu mmg cantik...cantik pada kaum adam laa...mmg cantikkkkkkkkkkkkkkk...

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  mabukrider on Mon Jul 13, 2009 3:08 pm

mau x cntik... maka bermula lah aktiviti melibas hehehehh

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  daeim on Mon Jul 13, 2009 6:52 pm

kena cakap perkataan cantik tu sambil ibu jari ke atas menunjukkan tanda bagus....cantikkkkkkkkkkkkkkkkkk..

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  mabukrider on Fri Jul 17, 2009 9:23 am

KECANTIKAN WANITA


Untuk membentuk bibir yang menawan, ucapkanlah kata-kata kebaikan. Untuk mendapatkan mata yang indah, carilah kebaikan pada setiap orang yang anda jumpai. untuk mendapatkan bentuk badan yang langsing, bagikanlah makanan dengan mereka yang kelaparan. Untuk mendapatkan rambut yang indah, mintalah seorang anak kecil untuk menyisirnya dengan jemarinya setiap hari. Untuk mendapatkan sikap tubuh yang indah, berjalanlah dengan segala ilmu pengetahuan, dan anda tidak akan pernah berjalan sendirian.

Manusia, jauh melebihi segala ciptaan lain. Perlu senantiasa berubah, diperbaharui, dibentuk kembali, dan diampuni. Jadi, jangan pernah kecilkan seseorang dari hati anda. Apabila anda sudah melakukan semuanya itu, ingatlah senantiasa. Jika suatu ketika anda memerlukan pertolongan, akan senantiasa ada tangan terulur. Dan dengan bertambahnya usia anda, anda akan semakin mensyukuri telah diberi dua tangan, satu untuk menolong diri anda sendiri dan satu lagi untuk menolong orang lain.

Kecantikan wanita bukan terletak pada pakaian yang dikenakan, bukan pada bentuk tubuh, atau cara dia menyisir rambutnya. Kecantikan wanita terdapat pada mata, cara dia memandang dunia. Karena di matanya terletak gerbang menuju ke setiap hati manusia, di mana cinta dapat berkembang.

Kecantikan wanita bukan pada kehalusan wajah. Tetapi pada kecantikan yang murni, terpancar pada jiwanya, yang dengan penuh kasih memberikan perhatian dan cinta dia berikan. Dan kecantikan itu akan tumbuh sepanjang waktu.

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  daeim on Fri Jul 17, 2009 7:09 pm

ya betuiii...

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  mabukrider on Sat Jul 25, 2009 11:23 am

azie wrote:kecantikan wanita..
tapi citer petir la..itu la ini laa
pelik sungguh..


hbis 2 wnita sndiri xnak bercerita tntng anugerah yg tuhan bgi pda wanita

dpat kat daeim confirm kna seleweng nya heheheeheh

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  mabukrider on Sat Jul 25, 2009 11:27 am

Dalam diri selembut sutera
Kau memiliki iman yang teguh
Kau nyalakan obor agama dirimu bak lentera
dibelengu jahiliah kau tempuh dengan berani
Walau pun jasadmu milik tuan
Tetapi hatimu milik Tuhan

Padang pasir menjadi saksi
ketabahan keluarga itu
Tika suami dan anak dibaring mengadap mentari
Disuruh memilih iman atau kekufuran
Samar jahiliah atau sinaran akidah

( korus )
Sabarlah keluarga Yasir
Bagimu syurga disana
Dan kau pun tega memilih syurga
Walau terpaksa mengorban nyawa
Lalu tombak yang tajam menikam
jasadmu yang tiada bermaya
Namun iman didadamu sedikit tidak berubah

Darahmu menjadi sumbu pelita iman
Sumaiyah kaulah lambang wanita solehah
Tangan yang disangka lembut
menghayun buaian
Mengoncang dunia mencipta sejarah

Sumaiyah kau dibunuh didunia sementara
Untuk hidup disyurga yang selama-lamanya
Kaulah wanita terbaik, sebaik manusia
Namamu tetap menjadi sejarah

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  daeim on Mon Jul 27, 2009 2:53 pm

best woo lagu nie...nanti g karaoke leh carik...heeheh..daripada layan Hidup Di Bui tu....hehehehe

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  Mucup on Tue Jul 28, 2009 1:08 pm

setiap wanita yg dilahirkan semua cantik2,cuma ahklaknya saja yg menentukan kecantikan sebenar wanita itu.. elephant

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  mabukrider on Tue Jul 28, 2009 4:22 pm

Mucup wrote:setiap wanita yg dilahirkan semua cantik2,cuma ahklaknya saja yg menentukan kecantikan sebenar wanita itu.. elephant

btul kata2 mu 2 mucup... baru ni aku jumpa kata2 yg cerdik dri mu..... heheheheeheh

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  eL on Tue Jul 28, 2009 5:34 pm

daeim wrote:kecantikan wanita akan dinilai time pepagi..bangun pagi je tgk..cantik ke tak...

-daeim-


Berbeza sungguh selera Daeim ni kan ........

eL
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 250
Age : 42
Location : Pj
Job/hobbies : penternak sotong
Registration date : 2009-07-22

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  mabukrider on Tue Jul 28, 2009 6:27 pm

daeim mmg suka yg basi2 je heheheehehhe

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  antu_ride on Tue Jul 28, 2009 6:39 pm

gay mmg camtu....ekkekeke....

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  daeim on Thu Jul 30, 2009 5:30 pm

hehehe...mana ko tau antu..? hehehe

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  mabukrider on Thu Jul 30, 2009 11:54 pm

antu kan presiden gay sedunia hehehehehh

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  mabukrider on Fri Jul 31, 2009 9:56 am

tentang wanita yg harus jantan2 ketahui hhehehehe

1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak
menitiskan airmata, itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.

3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling
dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu
putus di tengah jalan).

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!

6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.

7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati, tolak cintanya dengan lembut, jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diriwanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan, dia akan lakukan apa saja.

8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu
tolak cintanya, biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin
menganggap dia sorang kawan, cubalah tegur dia perlahan-lahan.

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa. Muzik, puisi, lukisan dan
tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna.

11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.

12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan
respon positif, misalnya menghubunginya melalui telefon, si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat, tetapi sebaik saja ganggang diletakkan, dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit, semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.

13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita. Jadi jangan senyum sebarangan.

14. Jika kamu menyukai sorang wanita, cubalah mulakan dengan persahabatan. Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.

15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak
keluar, tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.

16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu, teruskan usahamu untuk memikatnya.

17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya. Tanya dia sendiri!!

18. Selepas sorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya
kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.

19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis, cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.

20. Bila setiap kali gambar kelas keluar, benda pertama yang dicari
oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya, kemudian
barulah dirinya sendiri.

21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang
dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!

22. Satu ucapan ‘Hi’ sahaja sudah cukup menceriakan harinya.

23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.

24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.

25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa
sebarang kompromi.

26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..

27. Senjata wanita adalah airmata!!

28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya (hadiah, bunga atau sekadar kad ucapan romantis). Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati. Dengan ini dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.

29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka
dan baik terhadapnya. So, kalau nak memikat wanita pandai-pandailah…

30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu
hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  daeim on Fri Jul 31, 2009 12:54 pm

no. 30 tu...ye ke depa nak tu jer..? hmmm....

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  Rinaz on Sun Aug 02, 2009 5:23 pm

daeim wrote:no. 30 tu...ye ke depa nak tu jer..? hmmm....

-daeim-

2 slh satu drpdnya...ptg 2 demi kbhgiaan ms dpn..

_________________
SeMuA yG TeRjAdI bIaRlAh tErJaDi....hAdApI dGn SeNyUmAn dAn JiWa Yg tEnAnG....

Rinaz
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 629
Age : 38
Location : Putrajaya
Job/hobbies : Ape-ape aje
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  kunan on Mon Aug 03, 2009 11:25 am

emm, yg no.27 tu aku x tahan....mmg cepat kalah aku kalau di bawak g berperang...tp aku rasa la, kecantikan wanita ni x boleh di nilai pada bentuk fizikal yg cantik molek..tapi kena nilai pada hati yg tulus dan berbudi pekerti..hehehe

kunan
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 445
Age : 43
Location : Dulu puchong, lor ni kb
Job/hobbies : Lepak and ride
Humor : pelik-pelik
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  antu_ride on Mon Aug 03, 2009 2:17 pm

27. Senjata wanita adalah airmata!!

dia x tau lagi senjata lelaki....ekkekeke....kalau kena...bontot jadi labuh....pinggang terbuka...jalan pun jadi laju....otak jadi cerdas...banyak lagi tuh....ekkekekke....

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: kecantikan wanita

Post  Sponsored content Today at 3:17 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum