Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  mabukrider on Tue Jul 28, 2009 4:48 pm

Hasan Jendul nak belikan hadiah harijadi untuk kekasih barunya, Mek Ayu. So si Hasan ni pun ajaklah adik perempuan sepupunya untuk temankan dia shopping kat Sogo, KL lumpo. Oleh kerana Hasan Jendul dan Mek Ayu baru dua bulan berkawan jadi si Hasan Jendul membuat keputusan untuk membelikan Mek Ayu satu topi kain fesyen baru saje, supaya taklah nampak dia beriya-iya sangat. Adik sepupu Hasan pulak pegi beli satu seluar dalam hitam berbunga-bunga baru, sebab ada sale hari tu. Masa membayar, dengan tak sengaja cashier dah tertukar kotak topi kain hitam tu dengan seluar dalam hitam adik Hasan Jendul. Selepas membayar, Hasan Jendul pun terus pergi kaunter hadiah dan suruh diaorang bungkus tanpa check dulu. Kemudian dia balik ke rumah dan tulis surat untuk Mek Ayu serta mengeposkannya bersama hadiah yang dah tersilap tu (dan surat yang dia tulis tu berbunyi cam nie);

Istimewa untuk kekasihku Mek Ayu,
San pilih hadiah nie kerana Ayu tak pernah pakai bila kita keluar jalan-jalan dan selalu mengadu sebab panas. Kalau bukan sebab pasal adik sepupu San, San dah nak beli yang lagi jarang supaya kalau berpeluh tak lembap sangat. Tapi San tengok adik sepupu San pakai yang ada bunga tu nampak cantik pulak.San pilih warna hitam tu supaya tak nampak kotor. Promoter yang jual tu tunjuk dia punya dah seminggu tak basuh. Nampak elok saje. San suruh dia try Ayu punya sebab saiz promoter tu lebih kurang Ayu je. Memang cantik dan menarik! Harapnya Ayu suka sebab San rasa memang sesuai dengan Ayu. Tak sabar rasanya nak tengok Ayu pakai depan San. San harap Ayu akan pakai untuk San hujung minggu nie. Salam sayang untuk kekasihku,Mek Ayu.


Yang amat menyintai dan menyayangi dirimumu,
Hasan Jendul

P/S : Kalau Ayu nak pakai, San nampak stail terbaru ialah dengan melipat bahagian depan dan menampakkan sedikit rambut. OH TIDAKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  Mucup on Tue Jul 28, 2009 5:15 pm

Laughing Very Happy

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  eL on Tue Jul 28, 2009 5:19 pm

Dah nama nya pun Hassan Jendul !!!!!!!ekekekkekekkeke!!!!!!!!

eL
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 250
Age : 42
Location : Pj
Job/hobbies : penternak sotong
Registration date : 2009-07-22

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  antu_ride on Tue Jul 28, 2009 6:00 pm

gelak la jgk....ekekkekeke Very Happy Very Happy


Last edited by antu_ride on Tue Jul 28, 2009 6:06 pm; edited 1 time in total

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  Mucup on Tue Jul 28, 2009 6:03 pm

jendul lebih baik dr bendul kan mabuk..

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  mabukrider on Tue Jul 28, 2009 6:12 pm

jendul lbih baik dri bendul dan bendul lebih baik dari daeim heheheheehehe

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  eL on Tue Jul 28, 2009 6:14 pm

daeim lbh baik dr mucup ..... ekekekekekekkekeke...

eL
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 250
Age : 42
Location : Pj
Job/hobbies : penternak sotong
Registration date : 2009-07-22

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  mabukrider on Tue Jul 28, 2009 6:19 pm

masalah nya ell daeim dgn mucup mmg x baik pun..... geng jahat 2 heheheheheh

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  Mucup on Wed Jul 29, 2009 9:59 am

eL wrote:daeim lbh baik dr mucup ..... ekekekekekekkekeke...

ai ell cover baeik nampak kat daeim,jeng..jengg..ada apa-apa ker tu..ishh Rolling Eyes Rolling Eyes

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  mabukrider on Wed Jul 29, 2009 10:45 am

woi mucup.... ell dgn daeim ada skandal ke? story lah skit hehehehehehehe

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  daeim on Thu Jul 30, 2009 5:12 pm

oh Hassan yg Jendul...ape le bodo sgt ko tu Hassan...

dah dah..cite lain..

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  mabukrider on Thu Jul 30, 2009 11:01 pm

daeim wrote:oh Hassan yg Jendul...ape le bodo sgt ko tu Hassan...

dah dah..cite lain..

-daeim-



aik.... cover line maxis nampak heheheheheh

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  daeim on Fri Jul 31, 2009 11:50 am

heheheh...agi idup agi ngelaban...

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  mabukrider on Fri Jul 31, 2009 7:01 pm

daeim wrote:heheheh...agi idup agi ngelabah...

-daeim-

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  daeim on Fri Jul 31, 2009 7:37 pm

hehehe...jgn la bising2 kat sini mabuk...nanti aku banje arr ko biskut mayat nak tutup cite..hehehe

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  mabukrider on Fri Jul 31, 2009 7:38 pm

apa add hal... semua 2 bleh coutim pnya heheheheheh

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  daeim on Fri Jul 31, 2009 7:52 pm

janji lobang..hehehehe

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  eL on Mon Aug 03, 2009 1:23 pm

mabukrider wrote:woi mucup.... ell dgn daeim ada skandal ke? story lah skit hehehehehehehe

Uikssss... skandal apa nya plk ni.Kan citer Hassan Jendul tu.....

eL
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 250
Age : 42
Location : Pj
Job/hobbies : penternak sotong
Registration date : 2009-07-22

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  daeim on Mon Aug 03, 2009 1:40 pm

Hadiah Hari Jadi Untuk Awek...hehehehe bkn cite Hassan Jendul

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  eL on Mon Aug 03, 2009 1:49 pm

OOooppppssss sorrie....

eL
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 250
Age : 42
Location : Pj
Job/hobbies : penternak sotong
Registration date : 2009-07-22

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  daeim on Mon Aug 03, 2009 2:26 pm

xpe..salah sket je..bkn nak jadi hal la nak di besarkan..lagipun bkn org lain yg buat salah...heheehe...

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  mabukrider on Thu Aug 06, 2009 8:22 pm

by eL on Mon Aug 03, 2009 12:23 pm

mabukrider wrote:woi mucup.... ell dgn daeim ada skandal ke? story lah skit hehehehehehehe



Uikssss... skandal apa nya plk ni.Kan citer Hassan Jendul tu.....


by daeim on Mon Aug 03, 2009 12:40 pm
Hadiah Hari Jadi Untuk Awek...hehehehe bkn cite Hassan Jendul

-daeim-


by eL on Mon Aug 03, 2009 12:49 pm
OOooppppssss sorrie....

by daeim on Mon Aug 03, 2009 1:26 pm
xpe..salah sket je..bkn nak jadi hal la nak di besarkan..lagipun bkn org lain yg buat salah...heheehe...

-daeim-



heheheheehehhehehe

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  daeim on Fri Aug 07, 2009 4:24 pm

hehehe..apa yg ko cuba cite kat sini mabuk..? wa tau la lu boleh pergi jauh..pegi je jejauh jgn datang dah..ekekeke

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  mabukrider on Fri Aug 07, 2009 7:29 pm

daeim wrote:hehehe..apa yg ko cuba cite kat sini mabuk..? wa tau la lu boleh pergi jauh..pegi je jejauh jgn datang dah..ekekeke

-daeim-


aku pun x tau apa yg aku crita mklum lah tngah mabuk heheheheh
xpa lah orng dh x suka dn benci kita, biar lah daku bwak hati yg lara ke cemeron hglnd
naik sbk lgi huhuhuhuhu Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  daeim on Fri Aug 07, 2009 7:50 pm

mentang2 la sbk ko dah siap...mlm nie turun TTS ke..? bwk la sbk ko tu..leh la org yg x mampu mcm aku nie nak tgk..hehehe

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

Post  Sponsored content Today at 8:06 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum