fakta2 tentang lelaki

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: fakta2 tentang lelaki

Post  mabukrider on Thu Aug 13, 2009 4:17 pm

ni yg stim nie eheheheheheh

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: fakta2 tentang lelaki

Post  eL on Thu Aug 13, 2009 4:26 pm

cam tu pun nk stim....... bila la kita nk p pkena stimbot ya mabuk?

eL
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 250
Age : 42
Location : Pj
Job/hobbies : penternak sotong
Registration date : 2009-07-22

Back to top Go down

Re: fakta2 tentang lelaki

Post  mabukrider on Thu Aug 13, 2009 4:39 pm

Lia wrote:Kepada Wanita-wanita semua ingatlah :-
Anda tidak perlu meminta pendapat ikhlas lagi jujurnya mengenai diri anda,dan anda tidak payah minta dia memuji-muji yg awaklah kekasih @ gadis paling cun di dunia yang fana ini,krn hakikatnya,bila terlihat ada perempuan yg asal ada rupa lalu di hadapannya,dia merenung terbeliak-beliak seperti air liur mahu jatuh meleleh.


betul kata2 lia 2.... kdng2 cik mabuk pn mnyampah tngok org laki nie auw.....

mabukrider
Otai HardCoreRiderz
Otai HardCoreRiderz

Number of posts : 1985
Age : 41
Location : temerloh
Job/hobbies : mabuk teh
Registration date : 2009-04-29

Back to top Go down

Re: fakta2 tentang lelaki

Post  eL on Thu Aug 13, 2009 5:06 pm

Tau pun ... mabuk .... lelaki ni ego nya tinggi tp x nk mengaku

eL
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 250
Age : 42
Location : Pj
Job/hobbies : penternak sotong
Registration date : 2009-07-22

Back to top Go down

Re: fakta2 tentang lelaki

Post  antu_ride on Thu Aug 13, 2009 7:53 pm

Lia wrote:Kepada Wanita-wanita semua ingatlah :-
Anda tidak perlu meminta pendapat ikhlas lagi jujurnya mengenai diri anda,dan anda tidak payah minta dia memuji-muji yg awaklah kekasih @ gadis paling cun di dunia yang fana ini,krn hakikatnya,bila terlihat ada perempuan yg asal ada rupa lalu di hadapannya,dia merenung terbeliak-beliak seperti air liur mahu jatuh meleleh.


biasa arr org leleki...tgk anak org teringat anak dia...tengok bini org dah x ingat bini dia....ekekeke...

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: fakta2 tentang lelaki

Post  Lia on Fri Aug 14, 2009 10:55 am

tu la.. baik jadi macam antu... tak ada anak - bini ...

cool je .... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Lia
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 46
Age : 31
Location : Malaysia
Job/hobbies : Job Less
Registration date : 2009-08-11

Back to top Go down

Re: fakta2 tentang lelaki

Post  Sponsored content Today at 12:23 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum