ini ader satu cerita....

Page 3 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  antu_ride on Tue Apr 22, 2008 10:48 pm

di pendekkan senang jer...hargai lah isteri dan anak2 kita di rumah...hehhehehh.....

kalu aku kawin aku x nak la wat sombong2....aku nak dok ngan isteri aku jer.... I love you

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Lawak Ganu..- Khas untuk mucup...

Post  antu_ride on Thu Apr 24, 2008 12:17 am

Satu keluarga yang berasal dari Terengganu nak balik beraya di kampung, tapi cuma ada sebuah Kancil je untuk tujuh orang ahli keluarga tersebut.

Maka si ibu kepada keluaga tersebut pun berkata,

Ibu: Guane nih..penuh kete. Dok muak ayoh mu wey!

Ayah: Betul jugok. Guane nok buak nih? Lamo dok sapa kampong.

Ibu: Tujuh oghang dokleh sumbak masuk kete kancil nih. kecik do'oh.

Mereka pun memerah otak memikirkan macam mana nak menyelesaikan masalah tersebut. Ruang terlalu sempit untuk tujuh orang, tiba-tiba anak mereka yang paling kecil berkata...

Anak: Abah, umi... Awang tau doh guane nok buak. Kite skarang ade tujuh oghang. Tamboh la soghang lagi. baru jadik 'LAPANG'... !!!

--

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  daeim on Thu Apr 24, 2008 2:41 pm

hehehe...cam arem jer...

any comment..?

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  antu_ride on Thu Apr 24, 2008 10:30 pm

blakang kapok...

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  Mucup on Mon Apr 28, 2008 10:02 am

ludang nyor..

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  daeim on Mon Apr 28, 2008 10:19 am

hehehe...any comment..?

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  Mucup on Tue Apr 29, 2008 12:54 pm

Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  anje_gurl on Tue Apr 29, 2008 9:51 pm

Mucup wrote:ludang nyor..

"ludang nyor" tu ape mucup? anje x faham la....

anje_gurl
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 101
Age : 35
Location : pandan kl
Job/hobbies : tgk n naik motor ler!!!..
Humor : :p
Registration date : 2008-02-03

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  Mucup on Wed Apr 30, 2008 10:31 am

abang pon tak paham,kena tanya antu,dia paham ekekkeke

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  antu_ride on Wed Apr 30, 2008 9:33 pm

ludang nyor tu hok pale dia besor pade batang kan mucup.... Question

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  Putri Ainisya on Mon Jun 02, 2008 12:44 pm

Putri tak paham, kowang ni mengarut ke atau mencarut. scratch

Putri Ainisya
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 68
Age : 28
Location : Seremban
Job/hobbies : Melancong, Melencong, Melelong.
Registration date : 2008-05-24

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  Mucup on Tue Jun 03, 2008 11:31 am

antu_ride wrote:ludang nyor tu hok pale dia besor pade batang kan mucup.... Question

ha..aa lebih kurang gitu ah,ludang nyor ni kalu dah matang dia kering dan ringan gitu

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  Mucup on Tue Jun 03, 2008 11:34 am

Putri Ainisya wrote:Putri tak paham, kowang ni mengarut ke atau mencarut. scratch

mana ada mencarut cik aini,x mencarut ah..

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  antu_ride on Mon Jun 09, 2008 2:19 am

daeim la tu....

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  Mucup on Mon Jun 09, 2008 2:52 am

antu_ride wrote:daeim la tu....

eheheh antu,mu jgn dok kata ke mat daeim sangat,dia tgh giler kuasa tur,kan dia delete post mu ehehhee.. Twisted Evil

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  antu_ride on Mon Jun 09, 2008 11:32 am

dia nok rasa blakang kapok try arr....kekekkekeke......

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  Mucup on Mon Jun 09, 2008 1:19 pm

Laughing
mapuh..mapuhhh ah terik ni ehehhe

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  Rinaz on Mon Jun 09, 2008 2:08 pm

mana abg IM x muncul2 ni....Im nama baru abg daeim Razz Razz

_________________
SeMuA yG TeRjAdI bIaRlAh tErJaDi....hAdApI dGn SeNyUmAn dAn JiWa Yg tEnAnG....

Rinaz
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 629
Age : 38
Location : Putrajaya
Job/hobbies : Ape-ape aje
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  Mucup on Mon Jun 09, 2008 3:50 pm

nama manja ayang hahahhahaaa....

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  Rinaz on Mon Jun 09, 2008 4:16 pm

Laughing Laughing Laughing

_________________
SeMuA yG TeRjAdI bIaRlAh tErJaDi....hAdApI dGn SeNyUmAn dAn JiWa Yg tEnAnG....

Rinaz
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 629
Age : 38
Location : Putrajaya
Job/hobbies : Ape-ape aje
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  antu_ride on Mon Jun 09, 2008 8:21 pm

siot jer...ekekekekek...

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  antu_ride on Wed Jun 11, 2008 12:06 pm

any comment...?

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  Mucup on Thu Jun 12, 2008 11:18 am

kita pakat tulis dulu
any comment,kan masuk im habis di tulisnya any comment ehehe
any comment..?

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  antu_ride on Thu Jun 12, 2008 1:18 pm

tu lah pasal aku tulis dulu tu....biar semua org boring dan x yah masuk lg forum ni...padan muka kita semua..... talak baca punya olang.....

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  Rinaz on Thu Jun 12, 2008 2:53 pm

SOALAN DAN JAWAP ORANG YANG BIJAK


Seorang guru, Cikgu Murni (Umur: 22) menghadapi masalah dengan salah seorang muridnya (Abu). Lalu guru ini bertanya kepada murid tersebut :
'Apa sebenarnya masalah awak, Abu?'

Lalu Abu menjawab, 'Saya terlalu cerdik untuk berada di darjah 4, kakak saya menduduki UPSR dan saya lebih cerdik dari dia, maka saya seharusnya berada di tempat yang sama juga!'.

Cikgu Murni dah tak tertahan. Dia bawa Abu ke pejabat pengetua. Sementara Abu menunggu di ruang tamu, Cikgu Murni terangkan keadaan tersebut kepada pengetua. Pengetua mengatakan yang dia akan berikan ujian kepada Abu dan jika Abu gagal menjawab, maka Abu harus kekal di darjah 3 dan berkelakuan baik. Abu dibawa masuk ke pejabat Pengetua dan Cikgu Murni terangkan pada Abu dan Abu bersetuju untuk ambil ujian yang akan diberikan.

Pengetua: Apa 3 x 3?
Abu: 9
Pengetua: Apa 6 x 6?
Abu: 36

Pengetua terus bertanyakan soalan2 berdasarkan tahap pencapaian murid2 UPSR dan si Abu mampu menjawab tiap soalan yang diberikan. Lalu pengetua memandang Cikgu Murni dan berkata, 'Saya rasa murid ini sepatutnya berada di darjah 6', Lalu Cikgu Murni berkata pada pengetua, 'Saya ada soalan saya sendiri, boleh tak saya ajukan pada Abu?'. Pengetua dan Abu bersetuju.

Cikgu Murni: Apa yang lembu ada 4 di badan, tapi saya cuma ada dua?
Abu: (berfikir) Kaki
Cikgu Murni: Apa yang ada di dalam seluar kamu tapi tidak pada seluar saya?
Abu: Saku
Cikgu Murni: Apa yang bermula dengan huruf 'K' akhir dengan 'A', ianya berbulu, berbentuk oval, nyaman dan mengandungi lapisan nipis
keputihan?
Abu: Kelapa
Cikgu Murni:Apakah yang masuk keras dan berwarna 'pink', bila keluar lembik dan melekit?

Mata Pengetua terbuka luas dan sebelum sempat dia menahan, siAbu terus menjawab.

Abu: Gula-gula getah (Bubblegum)
Cikgu Murni: Apa yang mereka lakukan, lelaki secara berdiri, wanita secara duduk dan anjing secara tiga kaki?

Mata Pengetua sekali lagi terbuka sangat2 luas dan sebelum dia sempat hendak menahan si Abu terus menjawab.
Abu: Bersalaman
Cikgu Murni: Baik, sekarang saya akan ajukan soalan berbentuk siapakah saya, okay?
Abu: Baik Cikgu
Cikgu Murni: Awak memasukkan batang kedalam saya. Awak ikat saya untuk saya berdiri. Saya kebasahan sebelum awak.

Pengetua kelihatan resah dengan soalan yang diajukan oleh Cikgu Murni.
Abu: Khemah
Cikgu Murni: Jari memasuki saya. Awak menggesel-gesel saya bila awak teringatkan saya. Lelaki idaman akan mendapat saya dahulu.

Pengetua semakin resah dan tidak selesa. Lantas terus meneguk segelas Nescafe 3in1.
Abu: Cincin perkahwinan
Cikgu Murni: Saya ada bermacam-macam saiz. Bila saya sakit saya akan meleleh. Bila saya keluar, banyak tisu yang akan digunakan. Bila
awak hembuskan saya, akan berasa lega.

Sekali lagi pengetua rasa amat resah dengan soalan yang di ajukan oleh Cikgu Murni dan ingin membantah, tapi si Abu mendahuluinya.
Abu: Hidung
Cikgu Murni: Saya batang yang keras. Hujungnya tajam. Saya akan datang dan masuk dengan lajunya.
Abu: Anak panah
Cikgu Murni: Sekarang saya akan ajukan soalan dalam Bahasa Inggeris, okay?
Abu: Okay

Cikgu Murni: What word starts with a 'F' and end in 'K' that means lot of heat and excitement?
Abu: Firetruck
Cikgu Murni: What word starts with a 'F' and ends in 'K' & if you dont get it you have to use your hand.
Abu: Fork
Cikgu Murni: What is it that all men have one of. It's longer on some men than on others, the pope does not use his, and a man gives it to
his wife after they are married?
Abu: Surname
Cikgu Murni: What part of the man has no bones but has muscles, lots of veins and loves pumping?
Abu: Heart

Pengetua menghembuskan nafas kelegaan bila mendengar jawapan yang diberikan oleh si Abu, lantas berkata 'Baik hantar murid ini ke
Universiti Malaya; jawapan yang saya fikirkan semuanya salah'.

P/s: Jika jawapan anda semua salah, anda adalah sama spesies dengan pengetua yang mempunyai pemikiran kuning..... No No Very Happy Very Happy

_________________
SeMuA yG TeRjAdI bIaRlAh tErJaDi....hAdApI dGn SeNyUmAn dAn JiWa Yg tEnAnG....

Rinaz
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 629
Age : 38
Location : Putrajaya
Job/hobbies : Ape-ape aje
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: ini ader satu cerita....

Post  Sponsored content Today at 6:21 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum