TTS malam ini di restoran Arif jam 9.00 malam

View previous topic View next topic Go down

TTS malam ini di restoran Arif jam 9.00 malam

Post  Mucup on Tue Mar 04, 2008 2:36 pm

salam semua member2,malam ni di adakan sesi tts seperti berikut..
rest arif kg pandan.
jam 9.00 malam
pakain casual Very Happy

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: TTS malam ini di restoran Arif jam 9.00 malam

Post  antu_ride on Tue Mar 04, 2008 2:48 pm

aku lwt skit...dlm kul 10 lbih....ajak arr anje...leh knl...

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: TTS malam ini di restoran Arif jam 9.00 malam

Post  Mucup on Tue Mar 04, 2008 2:51 pm

mu nak gi mana dulu ni,melibas dulu ke sebelom datang

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: TTS malam ini di restoran Arif jam 9.00 malam

Post  anje_gurl on Wed Mar 05, 2008 12:13 am

maaf la anje xdpt dtg kt ariff......mak x kc blk lewat....lgpun anje x tau d mana letak nye ariff tue.....ariff tu rumah haris ker...
lain kali ekkk.....



AdiOSss,,,,

anje_gurl
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 101
Age : 35
Location : pandan kl
Job/hobbies : tgk n naik motor ler!!!..
Humor : :p
Registration date : 2008-02-03

Back to top Go down

Re: TTS malam ini di restoran Arif jam 9.00 malam

Post  antu_ride on Wed Mar 05, 2008 6:53 am

xpe...tp lain kali datang kena blanja tau...hehehe...

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: TTS malam ini di restoran Arif jam 9.00 malam

Post  Mucup on Wed Mar 05, 2008 9:22 am

knp anje x cakap tak tahu rest arif tur katner...leh abg gi ambik ahakss... Very Happy

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: TTS malam ini di restoran Arif jam 9.00 malam

Post  daeim on Wed Mar 05, 2008 9:51 am

hehehe..sori guys..x dpt join mlm tadi..ade hal emergency..

sok sok boleh..insyallah...

Ride Mengundi mcm ner..? jadik ker..?

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: TTS malam ini di restoran Arif jam 9.00 malam

Post  kunan on Wed Mar 05, 2008 11:58 am

anje_gurl wrote:maaf la anje xdpt dtg kt ariff......mak x kc blk lewat....lgpun anje x tau d mana letak nye ariff tue.....ariff tu rumah haris ker...
lain kali ekkk.....



AdiOSss,,,,

lain kali gitau la kita org....bleh kita org pakat gi ambik anje...cakap jer anjer katner...pasti kitaorg sampai nye... bounce

kunan
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 445
Age : 43
Location : Dulu puchong, lor ni kb
Job/hobbies : Lepak and ride
Humor : pelik-pelik
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: TTS malam ini di restoran Arif jam 9.00 malam

Post  kunan on Wed Mar 05, 2008 12:11 pm

daeim wrote:hehehe..sori guys..x dpt join mlm tadi..ade hal emergency..

sok sok boleh..insyallah...

Ride Mengundi mcm ner..? jadik ker..?

-daeim-

dah agak dah.....org mcm ni langsung tak bleh dijadikan wakil rakyat....alaa...yg mcm satu parti tu...wakil rakyat nya berjanji macam-macam....tapi tak tertunai.....rakyat juga yg rugi....lpas tu dia plak yg mengaku menyekat pembangunan di negeri nya.....apa ni......heboh kat media, negeri nya takde pembangunan sebab diperintah oleh parti lawan....
kalau parti nya memerintah, dia akan membawa pembangunan yg pesat untuk negeri kesayangan nya tuu....tup-tup dia plak yg mengaku yg memang dia sengaja menyekat arus pembangunan.....BOLEH PERCAYA ka orang mcm ni....hanya pandai berjuang untuk jaga PERIUK NASI.....BUKAN nak BERJUANG kpd RAKYAT....pastu banyak plak kroni RASUAH nya....bodoh betul laa org yg menyokong parti tu.....mmg buta hati dan pekak telinga....cuba menegak BENANG yg BASAH.....Parti dia aje yg betul...parti lain yg berjuang utk rakyat, semua nya salah...tak betul........parti dia aje yg bleh buat betul, yg sememan nya terang-terangan tak betul....pastu tu pulak, dengan ketua nya, anak menantu nya, timbalan nya turun bertali arus kat satu negeri K...nak menjaja janji-janji manis kat org-org negeri K....geng-geng ni tak sedar, yg dia sendiri penuh kurap...nak gi jual ubat kurap kat negeri K....HINA nya kaum macam ni....

kau renungkan lah wahai mat daeim.... bounce

kunan
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 445
Age : 43
Location : Dulu puchong, lor ni kb
Job/hobbies : Lepak and ride
Humor : pelik-pelik
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: TTS malam ini di restoran Arif jam 9.00 malam

Post  daeim on Wed Mar 05, 2008 1:13 pm

uiks..? aku ke tuh..? bkn aku kan..?

hehehe

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: TTS malam ini di restoran Arif jam 9.00 malam

Post  antu_ride on Wed Mar 05, 2008 4:50 pm

aku sokong 2000% kata2 abe6 tu...tunggu lah bala Allah akan sampai pada puak2 nih...takbir...

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: TTS malam ini di restoran Arif jam 9.00 malam

Post  kunan on Thu Mar 06, 2008 10:43 pm

Sebagai manusia, kita tak lari dari membuat kesalahan dan dosa.....jadi kita perlulah bertaubat setiap hari...
marilah kita bertaubat...
usah lagi libas melibas..atau lagi cantas mencantas...
usah lagi kata mengata...
usah lah lagi membuang masa..perabis dulu setuan-setuan.. Very Happy Very Happy

kunan
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 445
Age : 43
Location : Dulu puchong, lor ni kb
Job/hobbies : Lepak and ride
Humor : pelik-pelik
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: TTS malam ini di restoran Arif jam 9.00 malam

Post  daeim on Fri Mar 07, 2008 10:14 am

hehehe..sebahagian dari kempen nie..menarik..

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: TTS malam ini di restoran Arif jam 9.00 malam

Post  antu_ride on Sun Mar 09, 2008 5:21 pm

kau yu smuanya menarik....lembu dipakaikan gaun pun di bilang cantik...

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: TTS malam ini di restoran Arif jam 9.00 malam

Post  Sponsored content Today at 12:18 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum