hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Mon Jan 21, 2008 11:25 am

Rinaz wrote:
antu_ride wrote:
Rinaz wrote:ditujukan kepada sape2 je suka lagu ni... cheers

I DONíT WANNA MISS A THING - AEROSMITH

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Every moment spent with you is a moment I treasure

Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you baby
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you baby
And I don't want to miss a thing

Lying close to you feeling your heart beating
And I'm wondering what you're dreaming
Wondering if it's me you're seeing
Then I kiss your eyes
And thank God we're together
I just want to stay with you in this moment forever
Forever and ever

Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you baby
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you baby
And I don't want to miss a thing

I don't want to miss a thing

aku rasa mcm aku tau jer lagu ni di tujukan kepada saper....hmmm

siape ek... Question x bkaitan ngan sesape pn.... Smile Embarassed

Rolling Eyes Rolling Eyes

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Mucup on Tue Jan 22, 2008 12:57 pm

ada satu pantun khas di tujukan pada sahabat semua...

APA GUNA MOTOR KU INI
SINI ANGKUT SANA PON BONCENG
APA KENA HATI INI
SINI SAYANG SANA SAYANG. Laughing Very Happy

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Wed Jan 23, 2008 12:36 pm

Mucup wrote:ada satu pantun khas di tujukan pada sahabat semua...

APA GUNA MOTOR KU INI
SINI ANGKUT SANA PON BONCENG
APA KENA HATI INI
SINI SAYANG SANA SAYANG. Laughing Very Happy


cehh...dasar jantan kabaret.....heheheh

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Mucup on Thu Jan 24, 2008 9:16 am

antu_ride wrote:
Mucup wrote:ada satu pantun khas di tujukan pada sahabat semua...

APA GUNA MOTOR KU INI
SINI ANGKUT SANA PON BONCENG
APA KENA HATI INI
SINI SAYANG SANA SAYANG. Laughing Very Happy


cehh...dasar jantan kabaret.....heheheh

ala bro,pantun tur di tujukan buat sahabat semua,kan ramai sahabat..bukan untuk awek2 tau ekekekee.. Very Happy Very Happy

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Thu Jan 24, 2008 12:34 pm

Mucup wrote:
antu_ride wrote:
Mucup wrote:ada satu pantun khas di tujukan pada sahabat semua...

APA GUNA MOTOR KU INI
SINI ANGKUT SANA PON BONCENG
APA KENA HATI INI
SINI SAYANG SANA SAYANG. Laughing Very Happy


cehh...dasar jantan kabaret.....heheheh

ala bro,pantun tur di tujukan buat sahabat semua,kan ramai sahabat..bukan untuk awek2 tau ekekekee.. Very Happy Very Happy

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Thu Jan 24, 2008 12:35 pm

antu_ride wrote:
Mucup wrote:
antu_ride wrote:
Mucup wrote:ada satu pantun khas di tujukan pada sahabat semua...

APA GUNA MOTOR KU INI
SINI ANGKUT SANA PON BONCENG
APA KENA HATI INI
SINI SAYANG SANA SAYANG. Laughing Very Happy


cehh...dasar jantan kabaret.....heheheh

ala bro,pantun tur di tujukan buat sahabat semua,kan ramai sahabat..bukan untuk awek2 tau ekekekee.. Very Happy Very Happy


tau dohhh.....

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Mucup on Thu Jan 24, 2008 2:50 pm

dah takder ke lagu2 yg best,sajak2 yg best nak di tujukan..

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  eazybuG on Thu Jan 24, 2008 6:23 pm

Mucup wrote:ada satu pantun khas di tujukan pada sahabat semua...

APA GUNA MOTOR KU INI
SINI ANGKUT SANA PON BONCENG
APA KENA HATI INI
SINI SAYANG SANA SAYANG. Laughing Very Happy

APA GUNA MOTOR KU INI
SINI ANGKUT SANA PON BONCENG
APA GUNA AKU BERBINI
KALAU........SEBESAR PANCING.................... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
MAIN MOTO > TIDO MOTO > = MAT MOTO

eazybuG
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 1324
Age : 46
Location : Subang Jaya
Job/hobbies : Motor..Motorcycle..Motorcyclist.
Registration date : 2008-01-07

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  eazybuG on Thu Jan 24, 2008 6:27 pm

MUCUP PERGI KEKEDAI PAJAK
GADAI RANTAI HENDAK BERBINI
APA GUNA HENDAK BERSAJAK
KALAU HATI TIADA BERSENI

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

_________________
MAIN MOTO > TIDO MOTO > = MAT MOTO

eazybuG
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 1324
Age : 46
Location : Subang Jaya
Job/hobbies : Motor..Motorcycle..Motorcyclist.
Registration date : 2008-01-07

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Mucup on Fri Jan 25, 2008 9:50 am

lagi..lagii...

terbang kumbang di awam biru
hinggap sebentar di pokok kuini
kalau takut hadapi gelombang biru
camana nak tambah bini

ehehehheee... Very Happy

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Rinaz on Fri Jan 25, 2008 11:42 am

Tiada lagi - Amy

Sia-sia sudah
Kita jalin cinta
Bila hati selalu berbeda

Sampai kapan lagi
Aku harus menahan
Rasa kecewa di dalam dada

Seandainya kita masih bersatu
Tak mungkin kan menyatu
Walau masih ada sisa cinta
Biarkan saja berakhir sampai
Di sini

Tiada lagi yang ku harapkan
Tiada lagi yang ku impikan
Biar aku sendiri tanpa diri mu
Tiada lagi kata cintaku
Takkan lagi ku bersama mu
Biar ku simpan semua
Kenangan ku bersamamu
Crying or Very sad Crying or Very sad Sad Sad

Rinaz
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 629
Age : 38
Location : Putrajaya
Job/hobbies : Ape-ape aje
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Rinaz on Fri Jan 25, 2008 3:50 pm

Ape kata kita wat sajak berantai..x kira la sape2 pn leh sambung baris2 seterusnya.nk merapu2 pn x pe..sekadar hiburan je....mana la tau leh msk malaysia book of records Laughing Laughing

angin yang bertiup menyentuhi rambutku
nyamannya terasa menusuk kalbu
tika kalbumu menyentuh hatiku
senyuman ku ukir mengiringi rindu...

....sila sambung seterusnya......

Rinaz
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 629
Age : 38
Location : Putrajaya
Job/hobbies : Ape-ape aje
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Sat Jan 26, 2008 12:19 pm

Rinaz wrote:Ape kata kita wat sajak berantai..x kira la sape2 pn leh sambung baris2 seterusnya.nk merapu2 pn x pe..sekadar hiburan je....mana la tau leh msk malaysia book of records Laughing Laughing

angin yang bertiup menyentuhi rambutku
nyamannya terasa menusuk kalbu
tika kalbumu menyentuh hatiku
senyuman ku ukir mengiringi rindu...
rindu yang membara...
nyalanya membakar jiwa..
tiada berteman
sepinya ku rasakan...

ni lagu dayang noorfaezah nih...
heheheh nak sajak x pandai...
..sila sambung seterusnya......

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Sat Jan 26, 2008 12:26 pm

antu_ride wrote:
Rinaz wrote:Ape kata kita wat sajak berantai..x kira la sape2 pn leh sambung baris2 seterusnya.nk merapu2 pn x pe..sekadar hiburan je....mana la tau leh msk malaysia book of records Laughing Laughing

angin yang bertiup menyentuhi rambutku
nyamannya terasa menusuk kalbu
tika kalbumu menyentuh hatiku
senyuman ku ukir mengiringi rindu...
rindu yang membara...
nyalanya membakar jiwa..
tiada berteman
sepinya ku rasakan...

kekumbang berterbangan...
sesekali sayapnya melibas mucup2 di padang...
terdengar sahutan katak tika hari ujan...
dan malam gulita di terangi kunang2 yang bercahaya
lalu di amik sagoff...menyelitkan di janggutnya....
tika itu...sniperz sedang bergelut dengan sakitnya semut merah dan semut itam menggigit kaki,
sang daiem bercengkerama...
sang masamkiyut kerinduan....
sang antu berdendang...
sang mucup melibas...
sang kunang2 berdangdut...
tiba2 ku lihat ufo terjatuh....
hanya mucup yang tahu...

ni lagu dayang noorfaezah nih...
heheheh nak sajak x pandai...
..sila sambung seterusnya......

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Mucup on Mon Jan 28, 2008 12:32 pm

sambung jgn tak sambung..sambung biar sampai bentong ke,kuantan ker ehehehhee..

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Rinaz on Mon Jan 28, 2008 12:41 pm

Mucup wrote:sambung jgn tak sambung..sambung biar sampai bentong ke,kuantan ker ehehehhee..


Bentong dh ada dlm senarai tugas mucup...teruskan usaha anda dgn gigih.....

Rinaz
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 629
Age : 38
Location : Putrajaya
Job/hobbies : Ape-ape aje
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Rinaz on Tue Jan 29, 2008 9:41 am

Cite lawak leh ke post kat sini.. Question


Apabila Ali mengamuk


Maka tersebutlah kisah di sebuah kampung bernama Pinang 18, namanya
sebegitu kerana hanya terdapat 18 pokok pinang kat kampung tu,kira banyak
jugakkan...
tinggal lah seorang orang yg gila bernama Ali( memang nama sebenar).
Ali tinggal seorang diri setelah kedua ibubapanya meninggal dunia.
Pondoknya terletak di hujung kampung. Ada org kata, Ali ni mewarisi sifat gila
dari bapanya..
Peristiwa tragis ini berlaku pada hari Jumaat. maka hendak dijadikan
cerita, seperti hari2 jumaat yg lain, Ali akan pergi ke masjid utk menunaikan
solat jumaat. sungguhpun dia ni gila..tapi dalam bab sembahyang dia tak pernah
gila. Oleh itu kengkawan semua, contohilah sikap Ali ni, jgnlah miss solat.
nnti kita lebih gila dari org yg gila.
Setelah selesai solat, Ali pun macam biasa nak balik rumah dia. Puas
dicarinya selipar buruk kesayangannya, tapi tak berjumpa jugak.
Benganglah si Ali ni sebab selipar dia dah kena curi. Dengan tergesa2..Ali masuk balik
ke dalam masjid dan terus menuju ke microfon. Apalagi...dia pun buat
pengumuman dengan suara yg ala2 ganaz lagi brutal..
"Kepada sesiapa yg curik kasut aku, tolong pulang balik, kalau tak aku
akan buat macam yg arwah bapak aku buat tahun lepas!!!!"
Maka takutlah orang kampung Pinang 18. Almaklumler. ..orang giler ni
kalau nak mengamuk punyalah dahsyat. Kalau tak guna parang, mesti tak thrill.

Tetiba datanglah seorang budak dengan wajah yg pucat lagi takut
menjinjing selipar buruk Ali. Sambil tersengih2 budak tu berkata...
"Alaaa abang ni.. saya nak bergurau pun tak boleh.."
Ali menjegilkan biji matanya tanda geram sesangat kat budak tu.
Lintang-pukanglah budak tu lari. Setelah dapat selipar buruknya..Ali pun bersiap2 utk meninggalkan
masjid. Pak Imam yg dari tadi memerhatikan kelakuan Ali cuba mendekatinya.
Dengan rasa takut.. Pak Imam pun bertanya...
"Errrr...boleh aku tahu..apa yg arwah bapak ko buat bila dia tak dapat
semula selipar dia"
"Balik kaki ayamler..."jawab Ali dengan selamba rocknyerr.. Very Happy bounce

Rinaz
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 629
Age : 38
Location : Putrajaya
Job/hobbies : Ape-ape aje
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Tue Jan 29, 2008 4:43 pm

Rinaz wrote:Cite lawak leh ke post kat sini.. Question


Apabila Ali mengamuk


Maka tersebutlah kisah di sebuah kampung bernama Pinang 18, namanya
sebegitu kerana hanya terdapat 18 pokok pinang kat kampung tu,kira banyak
jugakkan...
tinggal lah seorang orang yg gila bernama Ali( memang nama sebenar).
Ali tinggal seorang diri setelah kedua ibubapanya meninggal dunia.
Pondoknya terletak di hujung kampung. Ada org kata, Ali ni mewarisi sifat gila
dari bapanya..
Peristiwa tragis ini berlaku pada hari Jumaat. maka hendak dijadikan
cerita, seperti hari2 jumaat yg lain, Ali akan pergi ke masjid utk menunaikan
solat jumaat. sungguhpun dia ni gila..tapi dalam bab sembahyang dia tak pernah
gila. Oleh itu kengkawan semua, contohilah sikap Ali ni, jgnlah miss solat.
nnti kita lebih gila dari org yg gila.
Setelah selesai solat, Ali pun macam biasa nak balik rumah dia. Puas
dicarinya selipar buruk kesayangannya, tapi tak berjumpa jugak.
Benganglah si Ali ni sebab selipar dia dah kena curi. Dengan tergesa2..Ali masuk balik
ke dalam masjid dan terus menuju ke microfon. Apalagi...dia pun buat
pengumuman dengan suara yg ala2 ganaz lagi brutal..
"Kepada sesiapa yg curik kasut aku, tolong pulang balik, kalau tak aku
akan buat macam yg arwah bapak aku buat tahun lepas!!!!"
Maka takutlah orang kampung Pinang 18. Almaklumler. ..orang giler ni
kalau nak mengamuk punyalah dahsyat. Kalau tak guna parang, mesti tak thrill.

Tetiba datanglah seorang budak dengan wajah yg pucat lagi takut
menjinjing selipar buruk Ali. Sambil tersengih2 budak tu berkata...
"Alaaa abang ni.. saya nak bergurau pun tak boleh.."
Ali menjegilkan biji matanya tanda geram sesangat kat budak tu.
Lintang-pukanglah budak tu lari. Setelah dapat selipar buruknya..Ali pun bersiap2 utk meninggalkan
masjid. Pak Imam yg dari tadi memerhatikan kelakuan Ali cuba mendekatinya.
Dengan rasa takut.. Pak Imam pun bertanya...
"Errrr...boleh aku tahu..apa yg arwah bapak ko buat bila dia tak dapat
semula selipar dia"
"Balik kaki ayamler..."jawab Ali dengan selamba rocknyerr.. Very Happy bounce

Very Happy Very Happy Very Happy

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Mucup on Wed Jan 30, 2008 8:09 am

tambah lagi ceter...teka teki ker..? Very Happy

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Thu Jan 31, 2008 11:07 am

Mucup wrote:tambah lagi ceter...teka teki ker..? Very Happy

teka teki masuk dalam perah otak arr...kalau byk citer kita buat thread baru...ini ader satu cerita...or aper2 tajuk arr...

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Mucup on Tue Feb 05, 2008 2:41 pm

cerita ceritut,tahi mata besar lutut..ehehhe.. Very Happy

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Wed Feb 06, 2008 1:25 pm

Mucup wrote:cerita ceritut,tahi mata besar lutut..ehehhe.. Very Happy


cerita arr mucup...kalu xleh taip kau tulis tangan jer arr...

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Mucup on Thu Feb 07, 2008 7:54 am

mesim basuh rosak ah bro,sokena basuh guna tgn jer ah nampaknya ni.... Very Happy

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Thu Feb 07, 2008 11:25 am

Mucup wrote:mesim basuh rosak ah bro,sokena basuh guna tgn jer ah nampaknya ni.... Very Happy

ko kan byk mesin basuh...kadang2 orang kaya pun sesak.....hehheeheh

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Mucup on Mon Feb 11, 2008 9:33 am

biasa ah bro,mesin aku jem semua,so guba tgn je ah nampaknyaa..ko lain ah,mesin basuh sentiasa ada jer.. Twisted Evil Twisted Evil

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Sponsored content Today at 12:25 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum