hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  daeim on Mon Feb 11, 2008 10:18 am

lawaknyeee...

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Mon Feb 11, 2008 10:54 pm

daeim wrote:lawaknyeee...

-daeim-

give me oil...

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Mucup on Tue Feb 12, 2008 12:26 pm

give me oil too..ehehheee.. Twisted Evil Twisted Evil

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  daeim on Tue Feb 12, 2008 1:28 pm

me too...huhuhuhu..

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Wed Feb 13, 2008 3:38 pm

daeim wrote:me too...huhuhuhu..

-daeim-

daeim bg minyak diesel jer...hehehehe...

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Rinaz on Thu Feb 14, 2008 9:18 am

antu_ride wrote:
daeim wrote:me too...huhuhuhu..

-daeim-

daeim bg minyak diesel jer...hehehehe...

pe cite psl minyak lak ni...lari dr tajuk asal ni...wahai abang2 sekalian kembalilah ke pangkal jalan menjurus kpd topik asal.... bounce bounce

Rinaz
LadyBikerz
LadyBikerz

Number of posts : 629
Age : 38
Location : Putrajaya
Job/hobbies : Ape-ape aje
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Thu Feb 14, 2008 1:01 pm

Rinaz wrote:
antu_ride wrote:
daeim wrote:me too...huhuhuhu..

-daeim-

daeim bg minyak diesel jer...hehehehe...

pe cite psl minyak lak ni...lari dr tajuk asal ni...wahai abang2 sekalian kembalilah ke pangkal jalan menjurus kpd topik asal.... bounce bounce

daeim arr tu...suka sangat lari...libas2 lari....lari2 libas...pastu mintak minyak.... aku kesal lah dgn sikap kau ni daeim....

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Apa erti di sebalik alamat e-mel...renung2 kan...

Post  antu_ride on Thu Feb 14, 2008 1:18 pm

1. GUNAKAN NAMA PENUH
sekiranya namanya Amirah Alias, dia menggunakan alamat emelnya sbg 'amiran_alias@ yahoo.com' iaitu menggunakan nama penuhnya. Ia menggambarkan bahawa dia seorang yang penuh tanggungjawab dan tak suka berahsia. Dia juga boleh dipercayai dan jujur dalam setiap perbuatanya. Tapi ingat, jangan cuba perlekehkan dia.

2. NAMA DEPAN & TENGAH
contohnya: Amril Luqman Mohd. Dia menggunakan alamat email sbg 'amril_luqman@ yahoo.com' iaitu nama awal dan tengah tanpa nama bapanya. Ia menunjukkan bahawa dia seorang yang sangat menghargai dirinya sendiri dan sanggup ketepikan hal org lain demi kepentingan sendiri. Selain itu, dia juga berani utk tampil di khalayak ramai dan mengeluarkan pendapat dengan lantang.

3. NAMA & TAHUN
contoh: Nur Ashiqin ditulis sbg 'ashiqin2002@ hotmail.om'. Wah! Dia dikatakan seorang yang mempunyai ego yang tinggi. Pantang sesiapa yang cuba nak tentang pendapatnya. Selain itu dia jugak tak suka komitmen dlm jangka masa yang terdekat ini. Kewujudan tahun di akhir nama seolah-olah memperlihatkan dia tidak luas pandangan. Bagaimana dgn tahun 2003? Apakah dia juga akan turut mengubah tahun di akhir nikname itu?

4. NAMA SAMARAN
contoh: 'cute_lady@tokeikeda i.net' Dia langsung tidak menggunakan nama penuhnya dan menggunakan nama samaran yang cukup menarik. Ia menunjukkan bahawa dia seorang yang gemar hidup dalam khayalan hingga kadangkala menyusahkan orang lain. Namun dia disukai ramai kerana sifat humor yang dimilikkinya membuatkan org selesa bila berada disisinya. Jika diasah, dia boleh menjadi pemimpin, dgn gaya tersendiri.

5. NOMBOR & ABJAD
contohnya SN24275. Namanya hanya diwakili oleh abjad dan huruf saja. Ia menggambarkan bahawa dia seorang yang bersikap tertutup dan memerlukan masa yang agak lama sebelum mampu 'membuka' dirinya kepada seseorang. Itupun seadainya kepercayaan mampu diraih. Jika tidak.... kirim salam saja lah.!

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

mee bandung...hanya mucup yang tahu...

Post  antu_ride on Thu Feb 14, 2008 1:41 pm

Lawak Mee Bandung
------------ --------

Untuk beberapa tahun, Ahmad Suffian telah mengadakan hubungan sulit
dengan orang gajinya,Sutina ...Suatu hari, Sutina memberitahu Ahmad
Suffian yang dirinya mengandung ...

Ahmad Suffian yang tidak mahu merosakkan perkahwinannya, telah
mengambil keputusan untuk menghantar Sutina balik ke Bandung untuk
melahirkan anak mereka di sana ...

Beliau berjanji akan menanggung segala kos untuk anak tersebut
sehingga anaknya nanti berusia 18 tahun ...

Supaya rahsia mereka berdua tidak terbongkar, Ahmad Suffian menyuruh
Sutina supaya menghantarkan sekeping poskad dengan menulis
perkataan "Mee Bandung" dibelakangnya setelah anak mereka lahir
nanti .. Ahmad Suffian akan menguruskan segala perbelanjaan untuk
anaknya setelah mendapat poskad itu nanti ...

Suatu hari, 9 bulan selepas itu, ketika Ahmad Suffian pulang dari
kerja, isterinya Norzalina menegur Ahmad Suffian dengan muka yang
keliru ...

"Bang ... abang dapat poskad yang peliklah hari ni," kata Norzalina.

"Oh, tak pe ... bagi poskad tu kat Abang. Nanti abang jelaskan,"
kata Ahmad Suffian.

Norzalina pun memberi poskad itu kepada Ahmad Suffian dan melihat
Ahmad Suffian membaca poskad tersebut, sebelum muka Ahmad Suffian
bertukar menjadi biru, ungu dan terus pengsan!!

Poskad itu berbunyi ...

"Mee Bandung, Mee Bandung, Mee Bandung, Mee Bandung - 2 ada telur, 2
tiada telur. Tolong hantarkan kuah lebih ya!"


.


__._,_.___

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  daeim on Thu Feb 14, 2008 1:50 pm

aku x pernah g Bandung..hehehe..

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Thu Feb 14, 2008 2:26 pm

daeim wrote:aku x pernah g Bandung..hehehe..

-daeim-

penah mkn mee bandung ngan air bandung jer....

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Mucup on Thu Feb 14, 2008 3:17 pm

eleh tak penah pergi,itu hari mu cakap penah gi bandung,cari yang bawah 21 tahun jer... Twisted Evil Twisted Evil

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Thu Feb 14, 2008 3:42 pm

Mucup wrote:eleh tak penah pergi,itu hari mu cakap penah gi bandung,cari yang bawah 21 tahun jer... Twisted Evil Twisted Evil

jgn arr pecah lobang...kan bini dia tau kan....ari tu dia cari yang sekulit ngan dia...ni rahsia tau...aku bg tau kat ko sorg je mucup...

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Mucup on Thu Feb 14, 2008 4:39 pm

mapuh bele caceh ah kali ni ehehhe.. Very Happy Very Happy

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Thu Feb 14, 2008 8:45 pm

Mucup wrote:mapuh bele caceh ah kali ni ehehhe.. Very Happy Very Happy

nasib baik org lain x tau....

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Mucup on Fri Feb 15, 2008 9:21 am

Ada sekor anak tupa atas julaa mbukte...
kudung ekor putus kaki jatuh atas jalee...
..
sambung mat daeimm

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Fri Feb 15, 2008 7:40 pm

Mucup wrote:Ada sekor anak tupa atas julaa mbukte...
kudung ekor putus kaki jatuh atas jalee...
..
sambung mat daeimm

mat daeim lagu mg ramachandran dia tau arr...

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  daeim on Sat Feb 16, 2008 9:57 am

go go Hindraf...minta sorang 4 juta...minta sorang 4 juta...
inilah masanya nak buktikan keglameran korang...go go..

sambung..

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Sun Feb 17, 2008 9:14 am

daeim wrote:go go Hindraf...minta sorang 4 juta...minta sorang 4 juta...
inilah masanya nak buktikan keglameran korang...go go..

sambung..

-daeim-


ko hindraf leh arr dapat 4 juta.....heheheh

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  daeim on Sun Feb 17, 2008 9:25 am

hahahhaaa....bkn aku kot...sbb aku rasa ko...darah serani yg mengalir dlm tubuh ko tuh....seangkatan dgn darah Hindraf...heheheh

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Sun Feb 17, 2008 9:59 am

daeim wrote:hahahhaaa....bkn aku kot...sbb aku rasa ko...darah serani yg mengalir dlm tubuh ko tuh....seangkatan dgn darah Hindraf...heheheh

-daeim-

serani ngan hindraf x sama arr....aperaaaa...

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  daeim on Sun Feb 17, 2008 3:15 pm

Hindraf dulu..pehtu baru kuar Serani...hehehhe...cuba ko check balik

-daeim-

daeim
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 4005
Age : 51
Location : Melaka
Job/hobbies : Kerani
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Sun Feb 17, 2008 3:56 pm

daeim wrote:Hindraf dulu..pehtu baru kuar Serani...hehehhe...cuba ko check balik

-daeim-

thread ini terpaksa di lock kerana mat daeim telah menimbulkan isu perkauman dan menyalakan api sentimen kaum bagi memancing undi...mohon maaf di atas keterlanjuran dan keceluparan mat daeim tersebut. untuk pengetahuan anda semua mat daeim adalah seorang yang baik dan sangat berbudi pekerti tetapi kerana dia tidak hensem dan suka buat maksiat macam tu lah jadinya...harap maklum...saya dengan berbesar hati dan sedihnya mengelock thread ini...

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Mucup on Tue Feb 19, 2008 9:18 am

aku buka pastu aku lock balik eh ehehhee... Very Happy Very Happy

Mucup
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3097
Age : 41
Location : Putrajaya
Job/hobbies : cabut mucup
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  antu_ride on Tue Feb 19, 2008 3:21 pm

Mucup wrote:aku buka pastu aku lock balik eh ehehhee... Very Happy Very Happy

kepada mucup harap jangan main lock...

antu_ride
Otai HRC
Otai HRC

Number of posts : 3194
Age : 41
Location : ampang
Job/hobbies : ride n ride
Registration date : 2008-01-09

Back to top Go down

Re: hantaran lagu/sajak/puisi dan aper saja untuk sesiapa saja..

Post  Sponsored content Today at 3:18 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum